Zwanger?


#1

Hoi allemaal,

Mijn man en ik willen graag een kindje. Vorige maand heb ik een miskraam gehad. Eisprong inmiddels opgespoord en veel geklust :wink:. 21 februari was mijn ovulatie. Nu is het 27 februari maar ik ben al een paar dagen misselijk. Kan dit al zijn omdat ik zwanger ben? Verder voel ik me goed, geen koorts of iets dergelijks wat op een griepje zou kunnen duiden.

Jullie ervaringen en tips zullen heel veel voor me betekenen. Zou ik misselijk kunnen zijn al van zwangerschap? En wanneer kan ik vroeg- testen of zien op test dat eicel is bevrucht? Het is nu 27 februari dus 6 dagen na ovulatieā€¦ Dank jullie wel!! :kissing_heart:


#2

Ik zou gewoon wachten tot je eigenlijk weer ongesteld zou moeten zijn, een paar dagen over tijd is nog beter


#3

Hallo!

Ik zou ook gewoon wachten tot je volgende ongesteldheidsdatum, mocht je over tijd zijnā€¦ zou ik gewoon een zwangerschapstest doen!

Succes!

X


#4

Dank jullie wel. Ben nog steeds misselijk, blijft raar. Heeft 1 van jullie dat wel eens gehad zo vroeg? Ik zal moeten wachten tot ongesteldheid vrijdag inderdaad


#5

Als je het snel wil weten zal ik gewoon een zwangerschapstest doen! Ik heb dit nog niet ervaren nee

X