Pijn onder in mn rug/bovenkant billen


#1

Herkend iemand pijnklachten heel laag in de onderrug of eigenlijk boven in je billen? Kan me herinneren dat ik dit zo vanaf de 6 mnd zwangerschap met Jasper ook wel had, maar heb er nu al flink last van. Moet deze week nog naar de verloskundige dus zal het natuurlijk ook even met haar overleggen, maar was benieuwd of iemand het herkende en wat je er mee gegaan hebt?

Groetjes Carolien.


#2

ik heb er ook last van, ik heb een babybell gekocht vooral voor het lopen( honden uitlaten of ff naar de winkels). het is wel wat verminderd maar helaas niet helemaal.

de vk zei dat er weinig aan te doen is dan alleen rusten…


#3

mama van Jasper,

Ik heb daar ook een licht zeurende pijn. Het zit vooral aan me linkerkant. Nou ben ik maandag wel bezig geweest in de babykamer dus denk dat het ook daarvan komt.
Hoop dat de verloskundige je meer kan vertellen.

Groetjes,


#4

Dat klinkt als je SI gewricht.
Ik zou even langs de fysio gaan. Ik kon geen oefeningen doen omdat ik meteen harde buiken kreeg en daarom hebben ze die plek 1-2 keer per week gemasseerd.
Met 7½ maand kreeg ik er steeds minder last van. (Toen begonnen mijn bekken…)


#5

M’n SI gewricht??? Hihi, daar heb ik nog nooit van gehoord, ik zal eens even googlen!

Heb de laatste dagen wat minder getild en wat meer rust genomen, en moet zeggen dat het nu wel weer goed gaat. Verloskundige had er niet zoveel over te zeggen, idd iets minder doen… maar die heeft het niet over een SI gewricht gehad!

Zit er nu over te denken om naar zwangerschapspilatus te gaan, ik ken het verder niet, maar is in elk geval onder begeleiding van een fysiotherapeut en ook geschikt voor mensen met rug/bekken klachten dus leek me geen overbodige luxe!

Groetjes Carolien.