Help


#1

ik ben een meisje van 20 en heb een vriend van 21 we willen heel graag een kind we zijn hier al even mee bezig maar we vinden het nu wel tijd worden het voelt gewoon zo ons hart zegt ga ervoor maar ik ben bang voor de reactie van mijn familie ze zeiden je moet maar effe wachten weet nu niet wat ik moet doen ben al wel geztopt met de pil maar ben erg bang voor de reactie terwijl wij het heel graag willen kunnen julllie me helpen
groetjes,


#2

volg je hart. Dat zou ik zeggen ik ben zelf 21 en heb een dochter van 2 en een half, ik zal eerlijk zijn en denk er nog even goed over een kindje is een hele verantwoordelijkheid. Lijkt allemaal heel leuk maar vergeet niet dat je er altijd voor moet zorgen.Maar zoals ik begrijp wil je dit al langer dus als je er samen achter staan ga er dan voor. En dat de omgeving even raar zal reageren gaat vast vanzelf over het gaat om jullie niet om de rest.

Liefs en dikke kus brenda en charissa


#3

inderdaad volgje hart maar er komt wel een heleboel wel kijken de verzorging etcetera kunje en durfje de verantwoordelijkheid om voor een kindje te zorgen.

van die reacties moet je maar met en korreltje zout nemen het is toch jullie eigen beslissing woon je wel samen?


#4

Zoals de andere 2 ook al zeggen. Gewoon je hart volgen.
Wonene jullie wel al samen?

Groetjesss Bengeltje


#5

Volg je hart
En als jullie er allebei aan toe zijn om de verantwoording van een kleintje te dragen
Want ja Het is geen ding wat je in huis hebt
Het is een klein wondertje die alle zorg en liefde en aandacht nodig heeft
En laat de andere maar kletsen in je omgeving
Als jullie dit allemaal kunnen en willen waarom zou je dan niet proberen om een wonderdje te mogen krijgen

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin