Hallo


#1

Hallo ik ben een moeder van 1 kindje en op dit moment aan twijvelen of ik een 2de wilt.
Graag hou ik me eigen nog anoniem omdat dit een lastige situatie is


#2

Hoi,
Ik kan je met de keuze niet helpen. Ik heb er maar 1, welkom iig welkom hier op het forum.



#3

Hoi en welkom!

Ik heb een zoontje, twijfel er niet aan dat ik er graag nog een tweede bij wil, de vraag is alleen wanneer we daar voor gaan. We zijn er nu nog niet zo mee bezig en genieten nog heerlijk alleen van ons ventje!

Hoe oud is je kindje?

Groetjes Carolien.

Lilypie Premature Baby tickers


#4

Mama van Jasper, ik heb al een dochter van 5 jaar, en we hebben besloten om voor een 2de te gaan.

Reden van de twijvel was gewoon kan ik het allemaal wel aan, omdat 90% van de opvoeding op mij afkomt.
En ook meer omdat me dochter een huilbaby was enz… maar niet ieder kind is het zelfde en we hebben de knoop door gehak en ben al gestop met de pil.


#5

Zou wel super leuk zijn voor jullie dochter om nog een broertje of zusje te krijgen. Zeker bij de ervaring met een huilbaby en het feit dat het grotendeels op jou aankomt kan ik me je twijfel wel voorstellen. Vooral het eerste jaar is best pittig. Kan je nog terugvallen op wat hulp/steun van ouders/familie?

Spannend hoor, maar nu jullie de knoop hebben doorgehakt, heel veel succes!

Groetjes Carolien.

Lilypie Premature Baby tickers