Hallo allemaal,
Het volgende vind ik erg belangrijk om even te melden.
Ik weet niet of iedereen hier al van op de hoogte is, zo niet,
wisten jullie dat er in 1 potje olvarit 6 klontjes suiker zitten!!!
En suiker is erg slecht voor je kleintje en hij heeft het ook helemaal niet nodig.
Kinderen kunnen er zelfs heel erg druk van worden.
Ik schrok me rot toen ik dit hoorde, ik was gelukkig nog niet begonnen met vaste voeding, dus mijn zoontje krijgt nu vers gemaakt of van de reform.
Ook krijgt hij biologische flesvoeding want ook in Nutrilon en Friso schijnen stoffen te zitten die niet het beste zijn voor je kleintje.
Hier weet ik niet het fijne van, maar ik ben gewoon voor de zekerheid Biobim Lac gaan geven.
Wat ik wel heb gemerkt is dat mijn mannetje van Nutrilon pukkeltjes kreeg en harde ontlasting, toen ik over was gestapt naar Biobim gingen de pukkeltjes weg en na 1,5 week was hij ook van zijn harde ontlasting af!!!
Ik kan natuurlijk niet met zekerheid zeggen dat de pukkeltjes door de voeding kwamen, hadden ook de hormonen kunnen zijn die nog in zijn lijfje zaten, maar de ontlasting is daar zeker van opgeknapt.
Tegenwoordig worden er zo veel dingen aan voeding toegevoegd die slecht zijn voor de mens zoals smaakversterkers, maar dat ze dingen aan babyvoeding toevoegen die niet goed zijn dat vind ik echt heel erg!!!
Ik weet niet of jullie hier iets mee kunnen of willen, maar ik wilde het toch graag even kwijt!
Stella van Es