Stel me nog eens voor aan iedereen die nieuw komt


#1

Hallo ik ben Asje,

Ik maak nog maar eens een nieuwe topic om me voor te stellen aan iedereen die gezellig erbij komt op ikkeben. Soms komen er ineens zo veel nieuwe mensen gezellig meekletsen dat het niet te doen is om voor iedereen hetzelfde introduktieverhaaltje te doen, dit terwijl ik het wel altijd gezellie vind als er nieuwe mensen komen koekeloeren.

Ik ben dus Asje ( Astrid 32 j) woon 14,5 jaar samen met Daan(37j) en samen hebben we 2 super toffe kindjes. Evianne is geboren op 3 april 2003 en Jessin is geboren op 15 juni 2005. Wij wonen in midden Limburg en hebben ons huisje zelf verbouwd en een super grote tuin waarin onze beestenboel (2 hondjes en 3 katten )en kindjes lekker kunnen stoeien. Ik werk op het moment als thuishulp A en voorheen 10 jaar als sous-chef in de keuken van een restaurant.

We komen mekaar vast wel tegen op de rest van het forum
Heel veel plezier op het forum allemaal !

Gewijzigd door - Asje op 01 Sep 2006 14:07:19


#2
quote:
Ik werk op het moment als thuishulp A en voorheen als sous-chef in de keuken van een restaurant.

Nou ben ik hier bijna een jaartje, en ik wist geen eens wat voor werk je deed.
mare ben je sous-chef geweest? leuk zeg, dan kun je vast heel goed koken.

Groetjes Marianne Mama Van Ruben


#3

Ook namens mij welkom allemaal

Ik ben Tries 32 jaar getrouwd 11 jaar moeder van Jordy 5 jaar en roy bijna 4 jaar

Iedereen heel veel plezier op ikkeben.

Tries


#4

hoi,ik ben kim en de baas van die mutsjes hiero…
Nee alle gekheid op een stokje, ik vind het veels te gezellig nieuwe meiden te ontmoeten hier , dus bij deze veel plezier op ikkeben.

groetjes Kim, mama van

en


#5

Moest ik me hier voorstellen? Sorry ik had per ongeluk een nieuwe topic aangemaakt. Maar mijn naam is Brenda, 30 jaar. In december wordt ik 31. Getrouwd met Henk en 2 meiden, Nathalie van 7 en Irinne van 5.

groetjes,
Brenda


#6

Nee hoor, je moet je hier niet voorstellen. Was deze topic meer gestart omdat ik me anders blijf voorstellen aan iedereen, soms is dat gewoon heel veel als er veel gezellige nieuwe mensen bijkomen. Om nou steeds hetzelfde verhaaltje er neer te zetten is ook zoiets… toch ?
Desalniettemin, welkom op ikkeben.


#7

Hallo allemaal,

Ik ben Faye en nieuw hier. Ik stel me dan ook maar even voor:
Ik ben Faye Goloep,
22 jaar,
ben verloskundige en bijna moeder.

Groetjes Faye


#8

hahahah ik ken iemand anders op internet die zich ook Feetje noemt! Dus ik dacht wat doet zij hier? hahahhahahah!!!

Welkom Faye! Hoever ben je zwanger?

Groetjes, Els


#9

Hallo Els,

Leuk dat je hebt gereageerd!
Ik ben 38 weken en 4 dagen dus dat begint al aardig in de richting te komen!
Bij verhalen/zwangerschap kun je wat over mijn zwangerschap lezen en mijn bevallingsverhaal volgt nog.

Groetjes Faye


#10

Jeetje das al ver joh! Spannend bijna zover dus!!! Wel gek om als verloskundige te bevallen lijkt me. Had idd gelezen dat je zwangerschap wel wat zwaarder is he?

Groetjes Els


#11

hallo,

ik ben nieuw , Annelies, 7 jaar gehuwd met Kristof, hebben 2 zoontjes
oudste , Tibo van 5 jaar half is zorgenkindjes, jongste heet Maxim is nu 25 maanden

voor derest van jullie vragen staan wij open
groetjes

vanhoutte


#12

haij Haij,

Welko Welkom nieuwelingen,
ik ben er zelf ook nog niet zo lang en ook niet zo vaak erop, (jammer genoeg )
Ik ben Colinda 19 Jaar Woon samen met mijn vriend Bart en we verwachten een Meisje

Nou heel veel plezier hier

ik wens iedereen fijne feestdagen en een gelukkig en gezond 2007 !!!

Groetjess Colinda


#13

Hoi allemaal, ik ben dus nieuw hier (heb me net al even voorgesteld in nieuwe topic). Ik heet Sandra, 36 jaar, woon in middenlimburg, geboren en getogen in den haag. ik werk als juridisch secretaresse. ik heb een lekker bandieterig zoontje van bijna 6 jaar en een man, rob.


#14

Hallo ik ben Tamara (25) en nieuw hier…
Asje leuk dat je gereageerd had.
Lijkt me echt heel leuk een meeting…
Wanneer komt die weer??

Groetjes Tamara en de kleine Digna

tvg


#15

ikke ben

angenieta de hoop ben 22jar en woon 6jaar samen met mijn vriend jan en op 25oktober 2006 hebben wij een meisje gekeregen en ze heet iris en we zijn super trots op haar en heel blij me haar het was een zware bevalling maar het was het allemaal waard
ik woon trwouwens in zwaagwesteinde in friesland
heb net werk gerkeregen in een verpleeghuis als oproepkracht dus erg spannend allemaal

ap de hoop


#16

De mijne staat nog ergens in de buurt geloof, maar als jullie het nog een keer willen weten, hoor ik het wel.

Leuk je verhaaltje te lezen, Asje. Wist ook niet dat je werkte.

Zeg wat een ontzettende leuke handtekening heb jij onder je posts. Heeft iemand die voor je gemaakt en is het mogelijk om er ook zo een ergens te krijgen. Lijkt me erg leuk voor dit forum.





#17

hallo ik ban geke en dus nieuw hier ikben nog maar 18 jr
en in verwachting van m`n eerste kindje
en had via via gehoord van deze klets club dt het heel gezellig is en je veel aan elkaar hebt

groetjes geke


#18

Hi Geke, gefeliciteerd met je zwangerschap. Inderdaad jong, maar dat hoor je wel vaker tegenwoordig. Wanneer ben je uitgerekend? En inderdaad kan het zeer gezellig zijn hier, en je kunt veel aan elkaar vragen, voorals je een eerste kindje hebt en er is wat. Dus geniet er maar van.





#19

hallo
ik en nu 32 weken zwanger
ik geniet er ook zeker van
en vindt het hier indd erg gezellig

groetjesgeke


#20

Hey

Ik ben nele en heb een vriend waarmee ik ga trouwen op 16 augustus, onze dochter Yanthe 11 maanden mag dan bruidsmeisje zijn.
Ik ben opvoedster van beroep in een crisisopvang voor geplaatste kindjes.
men vriend heet raf .