Stel me nog eens voor aan iedereen die nieuw komt


#1

Hallo ik ben Asje,

Ik maak nog maar eens een nieuwe topic om me voor te stellen aan iedereen die gezellig erbij komt op ikkeben. Soms komen er ineens zo veel nieuwe mensen gezellig meekletsen dat het niet te doen is om voor iedereen hetzelfde introduktieverhaaltje te doen, dit terwijl ik het wel altijd gezellie vind als er nieuwe mensen komen koekeloeren.

Ik ben dus Asje ( Astrid 32 j) woon 14,5 jaar samen met Daan(37j) en samen hebben we 2 super toffe kindjes. Evianne is geboren op 3 april 2003 en Jessin is geboren op 15 juni 2005. Wij wonen in midden Limburg en hebben ons huisje zelf verbouwd en een super grote tuin waarin onze beestenboel (2 hondjes en 3 katten )en kindjes lekker kunnen stoeien. Ik werk op het moment als thuishulp A en voorheen 10 jaar als sous-chef in de keuken van een restaurant.

We komen mekaar vast wel tegen op de rest van het forum
Heel veel plezier op het forum allemaal !

Gewijzigd door - Asje op 01 Sep 2006 14:07:19


#2
quote:
Ik werk op het moment als thuishulp A en voorheen als sous-chef in de keuken van een restaurant.

Nou ben ik hier bijna een jaartje, en ik wist geen eens wat voor werk je deed.
mare ben je sous-chef geweest? leuk zeg, dan kun je vast heel goed koken.

Groetjes Marianne Mama Van Ruben


#3

Ook namens mij welkom allemaal

Ik ben Tries 32 jaar getrouwd 11 jaar moeder van Jordy 5 jaar en roy bijna 4 jaar

Iedereen heel veel plezier op ikkeben.

Tries


#4

hoi,ik ben kim en de baas van die mutsjes hiero…
Nee alle gekheid op een stokje, ik vind het veels te gezellig nieuwe meiden te ontmoeten hier , dus bij deze veel plezier op ikkeben.

groetjes Kim, mama van

en


#5

Moest ik me hier voorstellen? Sorry ik had per ongeluk een nieuwe topic aangemaakt. Maar mijn naam is Brenda, 30 jaar. In december wordt ik 31. Getrouwd met Henk en 2 meiden, Nathalie van 7 en Irinne van 5.

groetjes,
Brenda


#6