Hallo moeders,
Misschien heb ik ook nog `n tipje…, zal voor de medische verklaring niet gelden, maar misschien heeft iemand er wat aan…
Wij hebben n super tevreden zoontje, al vanaf dag 1. Ik heb meteen voor de fles gekozen ipv de borst. Op het CB moest ik terug in de hoeveelheid melk, omdat ik teveel zou geven. Dat hebben we 5 dagen vol gehouden, omdat Duncan die 20cc per fles gewoon miste. De eerste dag begon hij te huilen, 12 uur op
n dag waardoor hij helemaal verrot was van het huilen en gelukkig rond 20;00 in slaap viel…
Het was afgelopen zomer en ik lag in het zonnetje met oordoppen in omdat ik het ook niet meer wist, gek werd ik hiervan!
Omdat ik het niet normaal vond heb ik die telefoonlijn van het CB gebeld en die zeiden ook dat ik anders teveel melk gaf, dus daarom hebben we dat 5 dagen volgehouden… Maar ik benook nog 2 x hier in het dorp naar het CB geweest en die zeiden steeds het zelfde, ik gaf teveel… En Duncan maar janken!
Op n gegeven moment kwam mijn vriendin en pakte het pak Nutrilon en keek er weer eens naar, zoals ik zelf ook steeds deed, volgens het pak kreeg hij precies wat hij nodig had, maar het CB zei anders..Ja, of ik
n huilschema wilde om te kijken of ik n huilbaby had.... Ik ben met dat pak naar binnen gelopen, zonder afspraak en over verhit gevraagd of de beschrijving van het pak Nutrilon dan niet klopte....?? Ja, het is ook mijn 1ste, ja toch!!!! Ik wist en trok het niet meer! Weet je wat ze toen zei...............!..., "mijn schoondochter heeft me dat pak ook laten zien en idd mogen ze dan iets meer dan wat het gemiddelde is volgens het CB"......, nou dan valt je b** ook open! Dus omdat hun niet alle pakken kennen, en de beschrijvingen, van wat je ook zou willen geven, houden ze hun richtlijnen dus aan en heeft Duncan 5 dagen voor jan lul 12 uur op
n dag liggen huilen!!!
Sindsdien doen wij alles wat wij denken dat goed/of niet goed is volgens ons eigen gevoel, en dat gaat super want sinds ik gewoon weer dat pak aangehouden heb had Duncan geen last meet van honger en was hij weer de tevreden gezellige, lieve baby die hij voor die 5 dagen ook was!
Dus doe alles volgens eigen gevoel, wat het ook is, echt, wij doen niet anders meer en dat gaat super, we gaan voor de prikken en verder laten we ons niet gek maken door het CB.
Allemaal heel veel succes, en ik hoop dat het huilen voor iedereen snel afgelopen mag zijn en dat het allemaal tevreden, gezellige en lieve baby`s mogen worden, want idd, als je baby zoveel huilt kan ik mij voorstellen dat je daar erg moe van word, echt succes allemaal!
Groetjes Elma, moeder van Duncan