Loopwagen, handig of gevaarlijk?


#1

Hoi meiden,

Moppie ging gisteren voor het eerst een beetje staan! Ze leunde op een pak wc papier en kontje omhoog, gestrekte armpjes en beentjes. Nu dachten wij dat het misschien leuk is om haar zo’n loopkar te geven waar ze lekker achter kan wandelen…wat vinden jullie? Of is het juist onhandig of gevaarlijk?
Ik vind die van Chicco erg leuk…
groetjes,

Wendy


#2

Dat is wel leuk hoor.
Enne, die dingen zijn natuurlijk wel zo afgewerkt dat
er geen scherpe randen aan zitten.

Maak je niet druk: vallen doet ze toch wel.
Met of zonder loopwagen

Dus ik zeg: Doen!

M.


#3

Een loop kar waar ze achter kan lopen zijn juist erg goed. Naar mijn mening zijn die loopkarretjes waar je je kindje in zet niet goed. Ze leren hun een verkeerde manier van lopen aan. De houding is niet goed voor hun ruggetje en heupjes.

Lilypie Second Birthday tickers


#4

En nog tips welke?

Nee die loopwagentjes zijn heel slecht! Mijn nichtje is ermee van de trap gestuiterd en de manueel therapeut zei ook al dat het heel slecht voor de heupjes en ruggetje is…


#5

Jasper heeft ook een loopkar waar hij achter kan lopen, of eigenlijk is het meer een auto met een steun aan de achterkant die hij vast kan pakken om zo te gaan lopen. Maar dat werkt hier echt niet, de kar gaat namelijk veel sneller vooruit dan Jasper kan lopen…dus het levert hier alleen maar valpartijen op. We wachten nog even tot hij wat meer controle over z’n lijf/spieren krijgt. We hebben overigens wel plavuizen, misschien dat het op vloerbedekking stroever en dus beter gaat.

Groetjes Carolien.

Lilypie Premature Baby tickers


#6

Nijntje loopkar heeft een rem op de wieltjes zitten… Waardoor de kar niet harder gaat dan dat de persoon wil. En ook biedt het stevigheid omdat het niet kan kiepen, doordat de achterkant wat langer doorloopt…

Veel fans hier volgens mij van … want hoorde er regelmatig iemand over.

Hier hebben wij hem voor zijn 1e verjaardag gegeven…



#7

http://www.ikkeben.nl/sofie/sofie_lopen_kort.wmv

hahahha 8 jaar geleden alweer…sofie is net 9 geworden natuurlijk en dit staat me allemaal weer te wachten met Emily maar mooi blijft het die eerste stapjes achter een loopkar!

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor ,Alexander & Emily!!


“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”


#8

heb hier sinds kort ook een chicco loopkarretje en er zit ook een rem op!
Dim is er nog te jong voor, maar hij vind het geweldig om er voor te zitten en ermee te spelen hij heeft precies door hoe er het meeste lawaai uitkomt, of hij gooit hem op de zijkant en gaat op de onderkant zitten slaan als een trommel, of gaat de wielen met zijn handjes draaien, het is op dit moment zijn favo speelgoed nr 1. is ook het eerste wat hij pakt als hij op zijn speelkleed zit.

Vind ze weinig stabiel trouwens die loopkarretjes, kan ook komen omdat dim nog te jong is hoor, dat weetik niet, maar als hij staat en ik laat hem de kar vasthouden, dan blijft hij er wel overheen hangen of probeerd hij de lampjes te pakken als ze knipperen en hij is me er bijna mee voorover gevallen, kon hem nog net grijpen, ook toen hij een keer achteruit hing ging hij zo bijna achterover met loopwagen enal! Ik zit er dan wel gelukkig altijd achter, want hoe verslaafd hij ook is aan staan en stapjes zetten, hij kan het nog niet zelf


#9

Oh kimmetje wat een vrolijk kind is Sofie daar. Hoe oud is ze daar? En ook zo wijs lijkt ze daar…!! Super he…



#10

filmpje heb ik geplaatst op 26 juli 2002… dus was ze 1 jaar en 1 maand…

los lopen deed ze pas met 18 maanden hahaha

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor ,Alexander & Emily!!


“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”


#11

Das dan een snelle meid… Hier een boy die ging lopen toen hij ruim 20 maanden was en nu nog overal over struikelt/valt. Sloompie is die van ons hoor…



#12

Aha, ik moet op zoek naar een andere loopkar, en dan eentje met rem! Geen idee dat die dingen ook bestonden… handig toch dat ikkeben!
Ik zal morgen meteen eens even gaan rondkijken.

Groetjes Carolien.

Lilypie Premature Baby tickers


#13

Kimmetje wat een heerlijk moppie!! Zoooo lief. En dan denk ik “ja dat duurt nog zo lang voordat moppie zou oud is” maar dan bedenk ik me dat ze alweer bijna 10 maanden is! Het gaat zoooo snel…


#14

Ik heb die van chicco en die bevalt me prima, hij heeft er heel wat achter gelopen en hij heeft ook veel plezier gehad van de balletjes en vormpjes die erbij zaten.

groetjes Ramona

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers


#15

ik heb eentje van Chicco, hij speelt nu veel met dat losse gedeelte met alle geluidjes en als hij dadelijk gaat stappen kan hij erachter lopen.
Mijn zus had ook zo’n dichte die zo slecht is voor de heupjes en was daar helemaal lyrisch over. Maar haar zoon huilde bijna de hele dag en was stil in dat ding, dus ik snap het wel. Heeft er niks aan overgehouden trouwens hij is nu 10.

22-12-2009 colin geboren